marți, 15 aprilie 2014

(passepartout)



 -

unul din puținele momente de tăcere
barba ta era neobișnuit de lungă
gluga îți tăia sprâncenele și arătai ca un călugăr tibetan
totuși zâmbeai fără să îți dai seama și îmi priveai partea stângă a trupului
ca și cum ar fi fost prima oară
au trebuit câteva secunde să îți dai seama
te-ai întors și te-ai uitat în ochii mei și liniștea acoperise totul
așa că ai făcut o glumă despre holocaust și ai răsturnat cafeaua

localul se închidea am chemat taxiul
tot drumul ai privit taxatorul schimbându-și tariful
din când în când priveai spre geamul meu și ți se părea că toți copacii sunt cerșetori
mă gândeam și mă chinuiam să-ți răspund la întrebare
și nu știu de ce mi se pare că ești așa dificil
ești un om simplu și poate că trebuie doar să îți dezgheți frigiderul
și totul o să fie bine
o să scrii și mai bine decât atât și o să îți dai seama într-o zi
că sunt mai mult decât o femeie singură
care nu știe să danseze și nu a văzut filmele lui rithy pahn
poate că atunci o să îmi dai una din glugile tale și n-o să mă mai plouă
cât o să fugi în căutarea unui acoperiș


https://www.youtube.com/watch?v=DFX8g6chvzA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu